Teljesen véletlenül csöppenten anno az oktatásba. Még főiskola mellett kezdtem informatika óraadóként dolgozni egy általános iskolában. Hamar kiderült számomra, hogy az oktatást szeretem, de hagyományos értelemben vett tanár nem vagyok - pl. sosem szerettem értékelni, sem fegyelmezni.
A főiskola elvégézése után úgy adódott, hogy kipróbálhattam magam a felnőttoktatásban is. OKJ alap- és középforkú vizsgára készítettem fel felnőtt hallgatókat, amit élveztem, hisz oda tényleg azok jöttek akiket valóban érdekelt is a téma. Emellett több szakkört is szerveztem gyerkeknek, programozás és 3D tervezés témában.
Amikor utam a tankerülethez vezetett, az akkori közvetlen felettesem - bátran mondhatom, hogy vezetőm - meglátta a lehetőséget a robotika oktatásban, így sikeres pályázatok után elindult a robotika labor, mely egyrészt a tanárok továbbképzését, másrészt a technika iránt érdeklődő gyerekek tehettséggondozását célozta meg, igen nagy sikerrel. Többször tartottunk nyílt napokat, vagy látogattam el előadásokat tartani iskolákba.
Erre az időszakra (2018-2019) nagyon szívesen tekintek vissza, mert a robotika mellett elindíthattam az iskolai hálózatok átfogó fejlesztését Mikrotik alapú eszközökkel, ezzel támogatva a távoli segítségnyújtást is az intézményi rendszergazdák számára. A Covid után sajnos személyi változások történtek a vezetésben, és bár egész 2022. végéig még megmaradt a kezdeti lendület és nagyjából a támogatás is, de a felsőbb vezetők számára már nem volt a tehetséggondozás olyan prioritású mint előtte.
Sajnos az anyagi támogatás megvonása, és a vezetés érdektelensge miatt a 2022/2023-as tanévvel véget ért a robotika oktatás.